Najmodniejsze makijaże i perfumy na Sephora Trend Report Jesień 2017 (fotorelacja)

Interesują Was nowinki makijażowe i piękne perfumy? Co w tym sezonie jest na topie? Sephora odkodowała najgorętsze trendy oraz zdradziła triki jak uzyskać zniewalające looki. Zobaczcie mnóstwo fotek prosto z galerii handlowej Arkadia!

W sobotę 30.09.2017 w warszawskiej galerii handlowej Arkadia odbyła się konferencja Sephora Trend Report jesień 2017, skierowana do dziennikarzy i blogerów. Spotkanie poprowadził Sergiusz Osmański – dyrektor artystyczny Sephory.

Kopalnia światowych trendów. 
Eksplozja kolorów. 
Siła zapachu.

Czym jest event Sephora Trend Report?

Sephora Trend Report jesień 2017 to cykliczna trzydniowa impreza dla miłośników kosmetyków, podczas której można…

✔ Poznać najgorętsze trendy w pielęgnacji, makijażu i zapachach

✔ Skorzystać z bezpłatnych makeupów, malowania paznokci, stylizacji włosów i brwi

✔ Otrzymać zniżki na zakupy w perfumerii Sephora

✔ Porozmawiać z beauty ekspertami w ramach urodowych konsultacji

✔ Zobaczyć z bliska medialne osoby.

Inspirujące pokazy makijaży, opowieści o nowych produktach, porady światowej sławy wizażystów – takie spotkania nie mogą się nie udać! Jesienna edycja Sephora Trend Report odbyła się w dniach 29.09 – 01.10.2017.

Trendy w jesiennym makijażu 2017. 
Marki w kolejności alfabetycznej.

Sephora: Najważniejsza jest gładka skóra i brwi czyli oprawa oczu niczym rama obrazu. Aby uzyskać nawilżenie i połysk w jednym, ekspert Sephora USA Chris Sams rekomenduje zmieszać ulubiony podkład z kremem nawilżającym.

Brwi powinny być „pierzaste” z ang. fluffy (marka Burberry też lansuje ten trend), wyczesane do góry, mieć naturalny, modny, współczesny charakter, za pomocą kosmetyków marki Sephora łatwiej jest uzyskać taki efekt.

Monochromatyczne kolory czyli ten sam kolor, ten sam odcień króluje na całości twarzy, od oczu aż po usta. Ten trend ma swoje korzenie w sezonie wiosna 2017 a teraz jest go pełny rozkwit.

Kolejnym trendem jest nowoczesny smokey eye polegającym na łączeniu kosmetyków o różnych fakturach dla uzyskania wielowymiarowości.

Burberry: Smokey eye przeniesione również na dolne powieki, pierzaste, wyczesane brwi, rozświetlona cera.

Dior: trend Top Secret czyli mocny kolor na ustach zaś bazą piękna, perfekcyjna, rozświetlona cera, brwi także mocno zarysowane.

Estee Lauder: Najbardziej spodobała mi się prezentacja Pawła Borkowskiego. Dlaczego?

Wreszcie zielone oczy są trendy.

Kolory, które idealnie podkreślą zieloną tęczówkę, dodadzą jej głębi, wyostrzą spojrzenie to: czerń, fiolety i niebieskie – kobaltowe.

Aby uzyskać elektryzujący efekt zielonej tęczówki, najpierw tuszujemy rzęsy na czarno a potem dla maksymalnego refleksu kolorem, np. fioletowym.

Według Pawła Borkowskiego każda kobieta w swojej kosmetyczce powinna mieć czerwoną pomadkę, czarną kredkę i tusz oraz perfekcyjny podkład. Nieskazitelna cera, która nie jest „tępa” czyli nie jest bardzo matowa a naturalna, satynowa, dobrze nawilżona. Zapominamy o słowie contouring a mówimy non-touring czyli lekko podkreślamy kości policzkowe, np. wklepujemy odrobinę płynnego bronzera co eksponuje je, wysuwa je na pierwszy plan a w zestawieniu z podkładem Estee Lauder Nude mamy lekki efekt glow na skórze, ładnie prezentujący się na selfie.

„Makijaż ma podkreślać atuty kobiety, ma być dodatkiem i eksponować to, co najpiękniejsze” – mówi Paweł Borkowski.

Kat Von D: niekonwencjonalny, unikalny look, rozmyte kolory, inspiracja artystami i ich obrazami.

Marc Jacobs: nude i brązy na powiekach, brązowe smokey eye, gładka cera.

Make Up Forever: naturalna, delikatna cera, satynowo – rozświetlona, wyraziste usta.

NARS: bardzo nawilżona skóra, rozświetlona, delikatna skóra, podkład nakładany opuszkami palców a nie pędzlem, graficzne, wyraziste oko, natomiast usta w stylu ombre. Styl idealny do robienia selfie.

Smashbox: ozdabianie ust (trend instagramowy), nieskazitelna, rozświetlona, bardzo świeża cera, z delikatnym efektem konturowania, zaś brwi „pierzaste”, gęste, wyglądające naturalnie, wychodzą na pierwszy plan.

Benefit: stylizacja brwi w stylu ombre, przejście od jaśniejszego do ciemniejszego koloru oraz styl „pierzasty”.

„Pierzaste” brwi, usta w stylu ombre, podkreślanie zielonej tęczówki fioletowym i niebieskim tuszem bądź cieniem do powiek, gładka i rozświetlona cera – to moje ulubione trendy na sezon jesienny 2017.

Podczas eventu goście obejrzeli prezentacje kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Swoje propozycje przedstawiały marki: Filorga i Origins.

Oto kilka perfumowych nowości damskich i męskich, które miałam okazję przetestować podczas Sephora Trend Report jesień 2017 a zarazem najbardziej mi się spodobały i chciałabym mieć w swojej kolekcji. Niech te zapachy również znajdą się na Waszej jesiennej liście MUST HAVE perfum do kupienia w Sephorze.

Damska woda perfumowana Kenzo World niesie ze sobą słodycz i zmysłowość, całościowo przypomina mi zapach i smak gruszki w syropie: peonia, egipski jaśmin, czerwone owoce, ambroxan i mamy przepis na ciepła jesienno – zimową, otulającą kompozycję.

Damska woda perfumowana Jean Paul Gaultier Scandal jest skandalicznie słodka, lepka, rozpustna, miodowa. Gardenia i czerwona pomarańcza uwydatniają swoje oblicze za dnia, zaś późnym wieczorem do głosu dochodzi miód z orientalną paczulą.

Damska woda perfumowana Calvin Klein Obsessed jest połączeniem akordów zielonych i bardzo aromatycznych orientalnych, kryje w sobie m.in. (wymieniam najsilniejsze) woń owoców cytrusowych, liści fiołka, lawendy, szałwii oraz piżma i nowoczesnej a zarazem intensywnej nuty piżmowej zwanej helvetolide. Na swoim blogu opisywałam, m.in. perfumy Condradiction (tam wspominam o pierwszym spotkaniu z Sephorą Polska w latach 90tych) oraz Secret Obsession i Obsession Night od Calvina Kleina. Zajrzyjcie do tych trzech postów, jeśli lubicie tą markę.

Męska woda toaletowa Calvin Klein Obsessed po debiutanckiem zapachu Obsession z 1993 ma ogromną szansę stać się kultową za sprawą dynamicznych, ostrych, świeżych nut cytrusowych, czarnego kardamonu, pieprzu syczuańskiego otulonych akcentem żywicznym i skórzanym oraz ciepłem wanilii, ziołowo – orientalnej paczuli i ambroxanu.

Męska woda toaletowa Jimmy Choo Ice Man zawiera pobudzające, świeże akordy mandarynki, bergamotki, wetiweru, orientalnej paczuli, moc cedru i soczystą woń jabłka.

Męska woda toaletowa Paco Rabanne Pure XS jest symbolem zuchwałego piękna – świeża, intensywna, ostra, pobudzająca za sprawą zmrożonego imbiru, tymianku, cynamonu i uspokajającej nieco wanilii, dodającej słodyczy, akordów skóry, likieru i piżma.

W damskich zapachach na jesień 2017 królują akordy ciepłe, bardzo słodkie, przez które przemawia woń cytrusów, próbują przebić się chłodniejsze zioła, natomiast męskie zapachy są świeże, zimne, z ciepłym powiewem w tle, mają moc orientu, są ostre i nieprzewidywalne.

Sephora – dziękuję serdecznie za zaproszenie.

Nie mogę doczekać się już prawdziwie zimowych, gwiazdkowych trendów i jestem ciekawa czy w świecie perfumeryjnym sezon zimowy będzie równie „ciepły i słodki” jak jesienny. Na evencie na sobie miałam wspomniany podkład Estee Lauder oraz fioletowy eyeliner, aby podkreślić zielone oczy.

Kto z Was był podczas tego trzydniowego wydarzenia? Jakie perfumy najbardziej przypadły Wam do gustu? Który trend w makijażu najbardziej się Wam spodobał?

Zajrzyjcie na stronę Sephora.pl po nowości kosmetyczne i perfumowe.

Zdjęcia podpisane Perfumella.blog.pl wykonałam ja, pozostałe JS.

2 myśli nt. „Najmodniejsze makijaże i perfumy na Sephora Trend Report Jesień 2017 (fotorelacja)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>